onsdag 14 september 2011

Följ min blogg! / Follow my blog!

(English below)

Det har inte blivit så mycket aktivitet här på ett tag. Delvis beror det på lathet och delvis på magsjuka. ;-)

Fördelen är att jag får mycket tid att fundera och planera och sakna mina små vilddjur när jag inte är med dem precis hela tiden. Jag har funderat på att sy bokstavspåsar och vad för skojigt man kan göra med mjölkkartonger.

Titta in lite senare så ska vi se om jag inte piggnat till och gjort nåt kul! Ni kan följa min blogg om ni trycker på Followers längst upp i vänstra spalten. Så slipper ni gå miste om allt kul som vi ska ha! ;-)

Och så en bild på lille sonen..bara för att han är så himla söt! ;-) 3,5 månad.




There hasn't been that much activity here for a while. Partly due to lazyness and partly stomach bug. ;-)


The up side is that I get lots of time to think and plan and miss my two little sweet troublemakers when I'm not with them every second. I have been thinking about sewing letter-bags and what fun to make out of empty milk cartons.


Stop by later to see if I'm feeling better and have done something fun! And you can follow my blog if you click on Followers up in the left corner. Just so you don't miss out on all the fun we will do! ;-)


Oh, and a picture of my little son...just because he is so darn cute! ;-) 3,5 months old.





--------------------------------------------------------
Om de roliga och lärorika aktiviteter vi gör med lilltjejen M!


About the fun and educational activities we do with toddler M!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar