söndag 5 februari 2012

Majas alfabetssånger / Maja's alphabet songs

(English below)

Jag gillar Maja! Härliga bilder och fina sånger. Man lär sig både alfabetet, växter och musik. :-)

(När jag väntade vårt andra barn tänkte jag att om det blir en flicka ska hon heta Iris. Det är så fint! Det blev en pojke. :-))

Boken till vänster är köpt på loppis. Boken till höger och cd-skivan är köpt på Barnens bokklubb.








I like Maja! I love the pictures and the songs are so cute. You learn both the alphabet, plants and music. :-)

(When I expected our second child I wanted to name her Iris if it was a girl. It is such a beautiful name! It was a boy. :-))

The book to the left is bought in a second hand store. The book to the right and the cd is bought at Barnens bokklubb.



--------------------------------------------------------
Om de roliga och lärorika aktiviteter vi gör med lilltjejen M!

About the fun and educational activities we do with toddler M!

1 kommentar:

  1. Vilken intressant och rolig blogg du har, och vilken fantasi till att hitta på olika teman! Känns som om jag skulle vilja vara med jag också ;0) kommer helt klart tillbaka hit. Ha en fin dag! mvh Ann

    SvaraRadera